Danes, 2. 10. 2017, smo imeli prav poseben dan. Vas zanima, kakšen je bil? No, začeli smo s predavanjem o arhitekturi. Spoznali smo 3 zelo znane arhitekte, eden od teh, meni najbolj zanimiv, je bil Jože Plečnik. Le-ta mi je bil najbolj zanimiv zaradi tega, ker je za različne stavbe načrtoval različne materiale. Meni najljubša kombinacija je bila opeka in različne vrste kamna. Po zanimivem predavanju je sledila razporeditev v skupine. Jaz in ostale punce iz 6. razreda smo bile z 9. razredom v isti skupini. Prva arhitektka je čakala na nas s prav posebnim učnim listom. No, sam učni list ni bil tako poseben, bila pa so navodila. Izbrali smo si lahko 3 celotne stavbe ali le podrobnost, ki smo jo nato narisali v obliki skice. A vseeno to ni tako zelo, zelo posebno, kajne? Tako se je tudi meni zdelo, a ne prav dolgo. Sledilo je še eno navodilo: morali smo vse to narisati z desno in nato še z levo roko. To pa je zanimivo! Z levo je meni osebno šlo nekoliko težje, a ker rada vztrajam, mi je tudi to šlo dobro od rok. Zazvonil je konec druge ure in sledil je odmor zunaj ter malica. Za tem smo se selili v drugo učilnico, kjer je na nas čakala druga arhitektka. Pri njej je bil najbolj »ustvarjalen duh,« izdelovali smo, tako sem jih jaz poimenovala, VZORČNE LUČKE. Tudi razstavili smo jih v učilnici gospodinjstva. Naredila sem jo v moji najljubši kombinaciji: črno-zlati barvi. Prav hitro je zazvonil zvonec, ki je naznanjal konec ure. S skupino smo odšli v učilnico matematike, kjer nas je že čakal prav zanimiv videoposnetek. Govoril je o zgodovini Narodne in univerzitetne knjižnice. Ker imam zelo rada srečne konce, se mi je v najgloblje v spomin vtisnila letnica 1947, ko je bila otvorite obnovljene čitalnice v Ljubljani. Zatem je vsak od nas dobil še nekoliko večji list s skico in fasado neke stavbe. Na ta list sem si zapisala res veliko. Pa še edina v skupini sem vedela kar nekaj o zlatem rezu, ki ga poznam že od prej, saj se uporablja tudi pri fotografiranju. Fotografiranje pa je meni osebno nekaj, kar mi je zelo, zelo všeč. Ko je bilo te ure konec, smo se vrnili v jedilnico, kjer smo vsi razredi predmetne stopnje in 5. razred, odgovorili na 14 vprašanj o arhitekturi. Najbolje je to šlo 7. razredu, ki so za nagrado prejeli beležke, da si bodo lahko skicirali lepe stvari, ki jih bodo še opazili na kakšnih potovanjih, sprehodih ali pa kar na poti v šolo, seveda le tisti, ki v šolo hodijo peš.  Tako se je zaključil dan, od katerega sem odnesla zvrhano košaro znanja.

Učenka 6. razreda, Pia Cigut