Select Page

V torek smo imeli naravoslovni dan. Peš smo se podali do Copekovega mlina. Med zbiranjem učencev smo se igrali in pogovarjali, nato pa smo se odpravili na pot.

Hodili smo približno eno uro in končno prispeli na cilj. Vsak razred je prevzel en učitelj. Z učiteljem smo šli do poučne točke, kjer smo se lahko naučili nekaj o štorkljah.

Štorklje so različnih vrst, po obliki so zelo podobne čapljam, najbolj po nogah in vratu. So težje od čapelj. Spol štorklje lahko določimo že od daleč, saj je samec vedno večji od samice.

Po novih odkritjih smo šli k drugi točki, kjer smo lahko božali in s koruzo hranili živali. Hranili smo tudi ovce, ki so se borile za hrano. Potipali smo njihove kožuhe, ki so zelo mehki.

Nastopil je čas za malico. Jedli smo pajani kruh z zaseko ali maslom. Dobili smo tudi domači bezgov sok, ki je bil odličen.

Po malici smo se igrali igro, v kateri sta bili dve skupini. Na obeh straneh polja sta lesena lika, podobna trikotniku. Na sredini trikotnika je luknja. Tekmovalec mora vreči nasprotnemu liku vrečko, napolnjeno s koruzo. Da dobi točko, mora vreči v luknjo ali na trikotnik. Igrali smo punce proti fantom. Zmagali so fantje.

Naravoslovni dan se je končal z igro. Čakala nas je samo še pot nazaj do šole. Ta dan je bil zabaven, saj smo se družili, smejali, hranili živali in se tudi veliko novega naučili.

                                                                                Lana Litrop, 5. r