Na OŠ Miška Kranjca Velika Polana se dobro zavedamo problematike učnih težav. Ob odkrivanju učnih težav vključujemo učence v najrazličnejše oblike pomoči in se trudimo na poti do njegovega uspeha.
Sledimo 5-stopenjskemu modelu pomoči, pri čemer učenca vključujemo v najrazličnejše oblike pomoči, če so prisotne splošne učne težave (individualizacija in diferenciacija pouka, dopolnilni pouk, pomoč v podaljšanem bivanju, vključevanje v ISP …).
V primeru, da so težave večje in izrazitejše in če otrok kljub pomoči ne dosega rezultatov oz. minimalnih standardov, pa sprožimo postopek za usmerjanje. Tako otroku na podlagi odločbe za usmerjanje otrok s posebnimi potrebami zagotovimo dodatno strokovno pomoč (DSP) različnih strokovnjakov (pedagogov, psihologov, pedopsihiatrov, tiflopedagogov, logopedov, učiteljev predmetnega področja …).
Za lažje razumevanje tematike prilagam podskupine učnih težav, načine prepoznavanja le-teh in skupine otrok s posebnimi potrebami, če jim je z odločbo o usmerjanju zagotovljena dodatna strokovna pomoč. Za slednje je pri opisu pomezne skupine navedena tudi literatura, kjer najdete še več informacij (UČNE TEŽAVE, OTROCI S POSEBNIMI POTREBAMI).
Upam, da Vam bo prispevek pomagal pri prepoznavanju težav in lažjem odločanju o ponujeni pomoči vašemu otroku na šoli.